czwartek, 30 września 2010

Ziggy Freud in the sky (without diamonds)



znalazłem namazany przeze mnie piórem nieudolny portrecik freuda (niedatowany)



a tu znalazłem tzw. "action figure" z Frojdem, ale dlaczemu skubany skacze na spadochronie? - doprawdy trudno powiedzieć


Aha, niebawem zobaczymy film o wesołych przygodach Freuda i Junga. Film w reżyserii David'a Cronnenberg'a będzie nosił tytuł "A Dangerous Method". Zygmunta zagra Viggo Mortensen (początkowo miał grać Christopher Waltz, tak tak, ten nazista z "Inglorious basterds"), a Karola Michael Fassbender. Znając Cronnenberg'a ciśnienie będzie rosło, a potem chlapnie jucha i jakieś wnętrzności z podświadomości..
Obaczymy..

4 komentarze:

  1. moje zdziwienie odnosnie ziggyego freuda było. fu, kiła knightley w obsadzie. eastern promises mi sie nie podobaly, ale z uwagi na wczesniejsze jego filmy bede monitorowala sytuacje. dzieki za cynk.

    OdpowiedzUsuń
  2. SPADACHRON JEST Z MÓZGU - THAT'S WHY!BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to dlaczemu spadochron to brejn.. brejny nie działają, jeśli nie są otwarte : )
    niczemu sobie portrecik. brakuje dymku z cygara ; )
    looknij okiem http://img63.imageshack.us/i/sadisticfreud1.jpg/

    Frojd, Jung i cierpiąca na histerię Sabia Spielrein.. obaczymy : )

    OdpowiedzUsuń